חום גבוהה כבר ארבעה ימים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום ראשון האחרון היעה לי בערב חום של 38.7 ומאז במשך ארבעה ימים החום עולה ויורד ( לא יורד מתחת ל 37.6) והיום שוב 39.0 . בנוסף כאבי ראש חזקים מעט כאבי גרון וביומיים האחרונים נזלת . ברור שכל האקמולים למינהםרק יקלו ולא ירפאו השאלה מה הסיבה שהגוך לא מתמודד עם המחלה
שלום ענב, דווקא נראה לי שהגוף שלך מתמודד לא רע עם הזיהום (ועליית חום היא אחת מדרכי ההתמודדות הללו), וממליץ לך להיבדק ע"י רופא/ה. הרבה בריאות אפי