התייעצות דחופה - חיידק מרסה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין שלום רב, שמי רויטל, אבי חולה סכרתי שסובל מנמק בכף הרגל, עבר כריתת בוהן ועכשיו עוד 2 אצבעות בכף רגלו חולות ומיועדות לכריתה כל התהליך נמשך כבר חודשייים שבמהלכם אבי התאשפז ושוחרר מבית החולים כמה פעמים, במהלך כל התקופה הנ"ל אני זו שחבשתי לו את הפצע יום יום,היום התגלה שלאבי יש את חיידק המרסה ברצוני לדעת האם יש חשש שנדבקתי בחיידק זה? איך לבדוק ? לתשובתך המהירה אודה תודה, רויטל
שלום רויטל, החיידק איננו נחשב כמדבק, ואם את חשה בטוב אין לך כל סיבה להיבדק בכוון זה. הרבה בריאות אפי