מחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, לאחרונה אני סובל מעייפות חרונית ומרגיש ממש "סמרטוט".כמו כן זה מלווה בכאבי ראש מדי פעם. אני לא נוטל שום תרופות . בבדיקת דם שערכתי לגילוי וירוסים התקבלו התוצאות הבאות: - Negative CMV IgM ( הערה1 ) - U/ml 2.62 CMV IgG - Positive EBV IgG - Positive EBV.EBNA - Negative EBV IgM פירוט הערות 1 0.7U/Positive< אשמח לקבל חוות דעתך על תוצאות הבדיקה. האם זה אומר שיש לי מחלת הנשיקה? בברכה, ליאור.
שלום ליאור, תוצאות הבדיקות שצרפת אינן תומכות בהדבקה ב'מחלת הנשיקה' לאחרונה. הרבה בריאות אפי