דליפת גז - "אטלין אוקסיד"
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין שלום, אמי נחשפה ביום חמישי האחרון לגז אטלין אוקסיד. המקרה ארע בעבודה עקב דליפה של הגז. מיד לאחר האירוע חשה "שריפה" בנשימה ומעט בגרון, כאבי ראש באיזור פרונטלי. כעת מרגישה מעט תחושות אלו, אך מצב כללי טוב, ללא מצוקה בנשימה. ברצוני לברר מה תופעות הלוואי של החשיפה לגז מסוג זה. ובנוסף, האם יש חומר בעברית שאוכל לקרוא על הנושא. תודה מראש, שבוע טוב.
שלום שר, שאלות מענינות אך הנושא איננו שייך לתחום המחלות הזיהומיות. נסי מומחה/ית לרפואת חירום או רופא/ה פנימאי/ת. הרבה בריאות אפי