תולעת הסיכה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אמורה ללדת בשבוע הקרוב וגיליתי שיש לי זיהום הנגרם עקב תולעת הסיכה (Enterobius vermicularis ) . האם אני יכולה לטפל תרופתית או יש דרכים אחרות לטיפול? האם זה יכול לגרום נזק להריון או לעובר במהלך לידה עצמה? תודה
שלום טלי, אם "ממש צריך" אז אפשר לטפל בבעייתך (בתרופה אנטי-טפילית) כבר עכשיו, אבל המלצתי האישית היא לחכות לטיפול עד לאחר הלידה (היות והתרופה איננה מומלצת כל כך לנשים הרות, ולחילופין לא סביר שהתולעים הנ"ל יגרמו נזק לעובר או לתהליך הלידה). הרבה בריאות אפי