נפילה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מעדתי ונפלתי על גדר בטון. עור כף היד שלי השתפשף מאוד באבן וירד לי דם (קצת). בד"כ אני לא הייתי מתרגשת מזה אך שמתי לב שהגדר היתה ממש מלוכלכת ... האם ניתן להידבק כך במחלות כלשהן ? ושאלה קצת מוזרה, אם היה "מרוח" על גדר האבן הזו דם של חולה איידס (כלומר חולה איידס שדימם על הגדר ממש לפני ש"התנגשתי" בה) ובאתי במגע עם הדם הזה באותו מקום ביד בו נפצעתי ודמיממתי - האם יש כך חשש להדבקה ? תודה.
שלום אליס, כתוצאה מהאירוע אותו תארת אפשר לפתח זיהום בעור כף היד, והדרך הטובה ביותר למנוע זאת היא שטיפה יסודית של האזור עם מים וסבון. כמו כן כדאי לך לקבל חיסון נגד טטנוס אם לא קיבלת כזה במהלך 10 השנים האחרונות. לשאלתך האחרונה- הדבקה בנגיף האיידס איננה סבירה. הרבה בריאות אפי