גילו cmv אצלי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גילו אצלי cmv ואני בשבוע 17. תוצאות הבדיקה: pos = 0.7< 18.16 cmv -g avidity 0.81 cmvigm *positive בוצע בשתי הבדיקות מה התוצאות אומרות?
שלום דנה, לפי אחת התוצאות שצרפת (ה- AVIDITY) מדובר כנראה בזיהום ישן, בעוד שלפי תוצאה אחרת (IgM) אולי מדובר דווקא בזיהום חדש, כך שקשה לי לתת לך תשובה חד משמעית על למשמעות התוצאות שצרפת. אני ממליץ לך אפוא להתקשר למרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-6243669 ולהתייעץ עם מומחיו. הרבה בריאות אפי