זה מזכיר לי....
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אפי, בהמשך ל"דיון המעניין" על צואת כלבים וחתולים... לפי תשובתך לקודומתי, אני מסיק שאין סיכון בריאותי שילדיי ישחקו בארגז החול בגן השעשועים, (אני חייב לציין כי בארגז החול השכונתי שלנו מתגלגלות פה ושם "חבילות" שונות ומשונות...) כי רוב החיידקים בצואת כלבים וחתולים לא מסוכנים לבני אדם והצואה היבשה לרוב גם אינה מזיקה במיוחד...האם הסקתי נכון?
שלום אבא, אני חושש שהמסקנה שלך א י נ נ ה נכונה משתי סיבות: 1. עדיין יכולים להיות לפעמים חיידקים פתוגניים בצואה של כלבים וחתולים, הגם שמדובר במיעוט לעומת החיידקים שאינם מסוכנים (כמו בצואה של בני אדם, דרך אגב). 2. כפי שכתבתי בתשובתי לשואלת הקודמת, הסכנה הזיהומית היותר שכיחה מצואה כזאת היא טפילים (כגון טוקסופלאזמה בחתולים,או תולעים בכלבים) היכולים לגרום לתחלואה בבני אדם. הבה בריאות אפי