לצאת לעבודה עם CMV פעיל
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר הלפרין שלום רב, לאחר שהובחן אצלי CMV - IGM עבר לי החום ואני מרגיש טוב, אבל בבדיקה חוזרת עדיין יש CMV IGM, מה שאומר שאני עדיין מדבק? האם מותר לי לצאת לי לעבודה. מבחינת ההרגשה שלי אני מרגיש מצויין אבל האם אני לא מסוכן לסביבה? שמעתי שנשים בהריון במיוחד בסיכון? תודה.
שלום טל, בדיקת ה- IgM איננה סמן טוב למצב של נשאות נגיף ה-CMV בדם או בריריות (מצב העלול לגרום להדבקה). כדי לוודא זאת אפשר לבצע בדיקת שתן (בטכניקה של תרבית או PCR) לנוכחות הנגיף. בכל מקרה, את השאלה אם אתה יכול לחזור לעבודה אתה צריך להפנות לרופא/ה התעסוקתי/ת שבמקום העבודה שלך. הרבה בריאות אפי