ברוצליה?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין. אני סובל מזה שלושה חודשים מחום שבא בגלים , כלומר החום עולה לקראת הערב ולא במידה שווה כל יום.בבדיקות שבצעתי התגלו החריגות הבאות: תחול מוגדל עד 14.2,בבדיקות חלה עליה בהדרגה עד ש.ד 39 ו c-react prot 17.1. ב CT התגלה בבריאה שמאלית התגלה תסנין סמיך בגודל 2.5. בבדיקת מעבדה שהתקבלה לאחר חודש במעבדה יש תוצאה של ++1:40 ב B.melitensis Ab בבדיקה serum agglu אבל תוצאה שלילית באותה בדיקה שהיא Complement fix . האם כל אלה הם סימנים לברוצלה? רופא המשפחה לא ידכ להשיב על השאלה. בתודה מראש
שלום רוני, "תסנין סמיך בגודל 2.5 ס"מ" בצילום חזה איננו ביטוי מקובל לזיהום בחיידק הברוצלה, ואני הייתי מרכז את מירב המאמצים כדי לברר ממצא חריג זה (שיכול לשפוך אור על מחלתך)- בפרט לאור התוצאה הסרולוגית שלך שאיננה נחשבת כ"אבחנתית" מספיק לברוצלוזיס. הרבה בריאות אפי