מחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר הלפרין. קיבלתי היום את תוצאות משטח הגרון: אין לי סטרפטוקוקים. אולם הגרון שלי מאוד כואב, השקדים נפוחים וזרועים בהמון מוגלה. קשה לי לבלוע ואני מרגישה "על הפנים". מה לעשות? אולי אם אקח אנטיביוטיקה- "זינת" זה יעזור ? תייעץ לי בבקשה. איך לגרום לכך שהמוגלה בגרון תעלם עד כמה שיותר מהר. בתודה מראש. מורגן.
שלום מורגן, משטח הגרון שצרפת מספר לנו מה א י ן לך, אך לא מספר מה כן יש לך, בגרון, כך שקשה לי להשיב על שאלתך: אם אמנם מדובר בחיידק אזי יש סיכוי שאנטיביוטיקה (אליו רגיש חיידק זה) תעזור, ואם מדובר בנגיף- אזי יהיה עלייך להסתפק בטיפול סימפטומטי בלבד. הרבה בריאות אפי