CMV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין שלום, אני בהריון שלישי בשבוע ה-8 ובבדיקת CMV שגרתית אצל רופאת הנשים שלי נמצא: IGM חיובי חלש (3.11.05). בבדיקות קודמות (אוגוסט 2005) נמצא IGM שלילי. אציין שידוע על IGG חיובי כבר משנת 2001.הבדיקה האחרונה נבדקה יותר מפעם אחת ותמיד יצא IGM חיובי חלש. רופא הנשים שלי סבור שמאחר וגם ה-AVIDITY גבוה מדובר בהדבקה ישנה ולא בהדבקה משנית. חשוב לי לשמוע את דעתך, האם קיים סיכוי כי העובר נפגע? מה עליי לעשות? אודה לך על תשובתך המהירה.
שלום גלית, לאור העובדה שבעבר (הרחוק) כבר תועד אצלך IgG חיובי, אז בוודאי ש ל א מדובר בהדבקה ראשונית בנגיף ה- CMV. לאור זאת, הסיכויים להידבקות של העובר בנגיף נחשבים כנמוכים, אך אני חושש שאף אחד (לרבות אנוכי) לא נוכל ל ה ב ט י ח לך שאמנם הוא לא נדבק (או חו"ח יידבק) "ב- 100%". את הגרסה "הרשמית" בנושא זה תוכלי לשמוע במרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-6243669. הרבה בריאות אפי