הפטיטיס c
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין שלום רב. בדיקה דם לגילוי סוג הגנוטיפ שערכתי התוצאות מדווחות כך hcv genotype 3 a יש שוני בסוג הגנוטיפ? ואם הטיפול שונה? תודה מראש יניב.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יניב, קיימים גנוטיפים שונים של הנגיף, ונהוג לטפל בכולם באותו סוג של תרופות (אינטרפרון + ריבווירין), אך היות שגנוטיפ מס' 1מגיב בצורה אחרת לטיפול כזה (לעומת גנוטיפים 2 ו- 3)- קיימים הבדלים במינון התרופות ובמשך הטיפול. הרבה בריאות אפי
ד"ר הלפרין שלום רב . האם הסיכוי טוב להחלים מהווירוס? האם רצויי לעבור טיפול ? אפשר לקבל מבוא קצר בכול הקשור בעינין. כל תשובה תתקבל בברכה. תודה מראש יניב.