אפטות חוזרות לילדה בת 3 וחצי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לדר הלפרין שמתי לב כי בכל פעם שביתי בת ה-3 וארבעה חודשים מקבלת אנטיביוטיקה , כבר באותו היום יוצאים לה פצעים בכל חלל הפה (נראה כמו אפטות) כמו-כן החניכיים שלה מתנפכים מאד ומשנים צבעם לגוון כהה האם יתכן כי קיים בגופה וירוס/חיידק כלשהו , שבדר"כ רדום ובכל פעם "מתעורר לחיים" לאחר נטילת האנטיביוטיקה ? אם כן איך אפשא להתגבר על כך , היא מאד סובלת . אגב,שם התרופה CEFOVIT . תודה על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אמא, לא סביר שמדובר ב"התעוררות" של חיידק או נגיף מסוים, אך ייתכן שהפצעים בפה (והתנפחות החניכיים) הם ביטוי לתופעה אלרגית לתרופה CEFOVIT. הרבה בריאות אפי