סטרפטקוקוס C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כבר שבועיים אני מרגישה כאבים בגרון שבאים והולכים. יום אחד הייתה נפיחות בשקד השמאלי ואת הכאב הרגשתי לא בתוך הגרון אלא מבחוץ כאשר נגעתי עם היד בצד השמאלי של הצוואר. הרופא נתן לי לעשות משטח גרון אבל לא עשיתי כי למחרת עבר הכאב. אתמול, שבועיים אחרי ההפנייה , הרגשתי שוב כאב אבל עכשיו בגרון והחלטתי לבצע. יצא סטרפטקוקוס C . מה זה אומר? חום אין ולא היה, חולשה יש, כאבי גרון באים והולכים, האם אני חייבת ראפאפן כמו שהרופא ממליץ? או האם אני יכולה לעבור את זה בלי אנטיביוטיקה? תודה
שלום שאלה, את לא "חייבת" לעשות שום דבר, אבל: א. סטרפטוקוקוס מקבוצה C יכול לגרום לתלונות כמו אלו שתארת בשאלתך. ב. טיפול אנטיביוטי מתאים (למשל בראפאפן) עשוי לקצר את משך המחלה. הרבה בריאות אפי