בדיקת מנטו
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, תודה רבה על המענה המהיר. התבקשתי לבצע את הבדיקה כחלק מנוהל כניסה לעבודה, לכלל העובדים,במערכת הבריאות באופן אוטומטי ללא כניסה לשאלה אם יש צורך או אין צורך. תוצאות הבדיקה דיי הפחידו אותי שכן יצאו 20 מ"מ * 17 מ"מ- צילום החזה תקין לחלוטין. אנא השתדל להשיב לי האם סביר שמדובר בהשפעה של האינטרפרון לאור התוצאות הגבוהות יחסית ? מה עושים כעת? האם יש בדיקות נוספות (דם וכ') היכולות לאשר שאכן מדובר בהשפעת האינטפרון ולא באמת בסכנת שחפת. בתודה מראש.
שלום A.A, אני חושש שאין לי מידע נוסף (מעבר לזה שנכלל בתשובתי הקודמת) שעשוי להרגיע (או לחילופין, להדאיג) אותך: מי שצריך לבצע את האינטרפרטציה של הבדיקה שלך הוא אותו/ה רופא/ה שביצע/ה אותה. הרבה בריאות אפי