בעיות בכליות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בחודש האחרון אני מסתובבת עם תחושה של כאב מתון באיזור הכליות (בגב) מלווה בתחושה של כאב לפני מחזור. את המחזור קיבלתי סדיר אך התחושה לא נעלמה. אחרי המחזור גם ככל הנראה כפי שסבור רופא המשפחה שלי היה לי התקף של "סנדרום המעי הרגיז" וסבלתי נורא מכאבי בטן ושלשול. לדעתי אין כל קשר בין שתי התופעות אך הרופא לא שם דגש על הכאב בכליות ולא ממש בדק את זה. הייתי רוצה לדעת למה הכאב הזה קשור? ממה הוא נובע? ואיך הכי טוב לעתר את הבעיה? מה זה יכול להיות?
שלום IRINA, אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום של רופא/ת משפחה או פנימאי/ת. הרבה בריאות אפי