אפטות בפה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' אפי, האם אפטות בפה שייכות לתחום התמחותך? ואם כן האם תוכל להמליץ טיפול בנדון.. אני סובלת מזה בתדירות גבוהה ביותר....משך שנים (אני יודעת שזה קשור למתח נפשי) המון תודה.
שלום הילה, קיימות סיבות אפשריות שונות להופעת אפטות בפה שרק חלקן זיהומיות, ואני ממליץ לך להפנות את שאלתך לרופא/ת משפחה. הרבה בריאות אפי
שלום הילה, גם אני סובלת מזה במשך שנים רבות. בשלב מסויים, הפסקתי לטפל ואני פשוט "מחכה שזה יעבור". מודה שלא ניסיתי לברר את מקור הבעיה, נאמר לי בעבר שהסיבה היא תזונתית או היעדר ויטמין c. אם את שומעת על טיפול חדש ומועיל (יותר מהמשחות שמרגישות כמו "חול בפה") אני מאוד אשמח אם תעדכני אותי ע"ג אתר זה. המון תודה ותרגישי טוב :-) איילת.