סימפטומים....
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש סימפטומים לאיידס? ומתי הם יופיעו? לאחר כמה זמן מקיום יחסים עם אדם חולה? האם יכול שאדם שאינו חולה באיידס , רק נישא , ידביק בן אדם אחר , והאחר הזה יחלה באיידס? מה הסיכוי להידבק באיידס אחרי יחסים חד פעמיים עם בן אדם נגוע ? חולה ? נישא?
שלום אמילי, 1. למחלת האיידס יכולים להיות סימפטומים וסימנים רבים כמעט בכל אחת ממערכות הגוף, אך הם מתחילים להופיע בדרך כלל מספר שנים לאחר ההדבקה. 2. גם נשאים יכולים להדביק! 3. הסיכוי להידבק בנגיף לאחר מגע מיני חד פעמי לא מוגן בקונדום הוא בערך 1 ל- 500. הרבה בריאות אפי