מחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני מעוניינת להיכנס להריון אך נודע לי שיש לי CMV - האם זו מחלת הנשיקה? מה עליי לעשות כעת?
שלום יערה, המשפט "יש לי CMV" לא ברור לי: את חולה בנגיף? היית חולה לאחרונה? יש לך נוגדניים חיוביים כנגד הנגיף? אם כן- איזה סוג? הרבה בריאות אפי
ד"ר הלפרין שלום, תודה על תשובתך ולשאלותיך: ביצעתי את הבדיקה ל-CMV כאשר התוצאה נשלחה מאותה מעבדה לשני מקומות שונים: באחד זה מראה על IGG חיובי ו- IGM שלילי ובשני IGG שלילי ו IGM חיובי. אני אמורה לחזור שנית על הבדיקה. אך לאחרונה אני סובלת מתופעות של מעין "ורטיגו", בחילות, כאבי בטן, קושי בבליעה, כאבים בצוואר ובלסת- תופעות שנראה לי כמתאימות למחלת הנשיקה. השאלה שלי אם תופעות אלו אופייניות גם ל- CMV? האם יש לCMV תופעות? איך ניתן לדעת אם יש לי מחלת הנשיקה?והאם כאשר אדם חולה ב-CMV הוא נעשה מחוסן? תודה רבה, יערה