תסמין מחלה זיהומית - לתינוקת (דחוף!!!)
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתי בת 7 חודשים ( נולדה בשבוע 32 ו - 5 ימים ). לאחר שהייתה על הבטן, החלה בוכה ולאחר כמה זמן שמתי לב שהיא אינה מפעילה את יד שמאל, כל נגיעה באזור גרמה לה לבכי. לאחר שעברה בדיקות בבי``ח ( צילומי רנטגן ), לא אובחנה פגיעה אורתופדית. הרופאים סבורים שחוסר הזזת היד הינו תסמין לזיהום. ראוי לציין כי בדיקות דם ושתן נמצאו תקינות. אשמח לשמוע את חוות דעתך.
שלום טלי, דעתי היא שהיא צריכה להיבדק ע"י רופא/ת ילדים ו/או נוירולוג/ית ילדים. הרבה בריאות אפי