פפילומה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השאלה היא האם אני מדבקת כל הזמן או שיש תקופות בהן אני מדבקת יותר או פחות אני נמצאת במעקב כל כמה חודשים ובבדיקות לא מוצאים ממצאים חריגים עברתי בעבר טיפול קריאו ומאז הכל בסדר מה קורה עכשיו? אני אהיה מדבקת כל החיים שלי?
שלום ענת, את מדבקת כל עוד יש לך לזיות (פאפילומות) שמכילות את הנגיף. אם כבר אין לך לזיות כאלו (בזכות הטיפול שקיבלת) אז את כבר לא מדבקת! הרבה בריאות אפי
תודה על הסבלנות ד"ר אפי הרגעת אותי כבר חשבתי שנידונתי לחיי מין מלאי הגבלות וחסרי תוכן אז אתה אומר שכן ישנה צורה שבה אפשר להפטר לצמיתות מהנגיף תודה הרבה בריאות : )