מכה בזרוע במעבר של חנות

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

22/06/2026 | 00:34 | מאת: שרה

שלום וברכה, הייתי בחנות מסוימת בקניון שבו עובדי ניקיון בקבוצת סיכון, שגם נכנסים לחנויות מן הסתם. כשעברתי באחד המעברים קיבלתי מכה בזרוע מהדלת כניסה לחנות, אציין שהייתי עם חולצה ארוכה, והמכה היתה דרך חולצה. הסתכלתי ולא ראיתי פציעה עם דם נראה לעין, בהתחלה היה רק ורוד אדום כזה בלי שפשוף או משהו, ולאחר מכן לא היה סימן. אני מציינת ממה שהצלחתי לראות מלהביט במראה וממה שביקשתי מהבת שלי (בת 9) להסתכל ולהגיד לי אם רואה פציעה. לא היה דם נראה לעין, אבל שוב אני לא יודעת אם היה משהו ממש ממש קטן שלא הצלחתי לראות. על פניו לא היה משהו בולט לעין מהפעמיים שבדקתי במראה את היד ואיזור המכה. זה איזור שהעור לא חלק ויש כמו נקבוביות כאלה בזרוע למעלה, לכן יותר קשה להסתכל. ומציינת שוב שזה היה דרך חולצה. אני לחוצה כי אני מניקה, האם זה מסוכן מבחינת איידס או הפטיטיס? חוסנתי לפני מספר שנים להפטיטיס בשלוש מנות אם זה רלוונטי. אשמח לדעת מה עלי לעשות. תודה רבה ורק בריאות

שלום שרה, הדבקה ב'איידס' או ב'הפטיטיס' במהלך האירוע המתואר בשאלתך נחשבת כבלתי סבירה. הרבה בריאות אפי

מנהל פורום מחלות זיהומיות