שימוש משותף בעט ויגובי המשך לשאלתי מה31.03
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חג שמח ד"ר אפי האם העובדה שאינך מכיר במקרה מתועד של הדבקה בhiv מעט ויגובי מורידה את החשש מהדבקה הhiv בסיטואציה, כאמור המחט הוחלפה ועברו מספר ימים עד שבוע בין המיקרים שוב תודה
אני אישיתי לא הייתי מתרגש יותר מדי. אם נדבקת אז נדבקת ואם לא אז לא, אתה יכול לעשות בעוד כמה שבועות בדיקת HIV וזהו. זה לא שאם נדבקת יש איזושהי פעולה דחופה שאתה צריך לעשות. חלון הזמן לטיפול PEP לאחר הדבקה הוא 72 שעות, אחרי זה אין ממה להילחץ יותר מבחינת דחיפות להבנתי. אם נזכרת אחרי שבוע אז הסיפור גמור, כך או כך.