כלוסטרידיום נמאס לי ממנו
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סיימתי טיפול בוונקומיצין שניתן למשך חודש וחצי .סיימתי טיפול ביום שני האחרון בהתחלה שבועיים 4 מנות וכך ירידה בהדרגה. ברקע יש גם מעי רגיז . הבטן מתהפכת לא שילשול אבל המון יציאות ) התזונה בפסח תמיד רעה אלי ) בנוסף אולי לפני מחזור . אמאנם גיל 54 אבל המחזור לא נפסק. מה הסיכוי שאני שוב חיובית ? מתי לעשות בדיקת צואה
שלום א, אינני רואה הצדקה לדון בסיכויים. את יכולה לבצע בדיקת צואה ל- CDT כבר מחר ובעזרתה לקבל את התשובה לשאלתך. הרבה בריאות אפי