כלוסטרידיום אחרי דיפיקליר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי דיפיקליר ל10 ימים עשיתי בדיקה כעבור 4 ימים מסיום התרוםה ויצאתי שלילית . לאחר שבוע בעקבות כאבי בטן חזקים עברתי שוב בדיקה ויצאתי חיובית טוקסין , אנטי גן וכו הכל חיובי. קיבלתי בבית חולים טיפול בוונקומיצין לחודש וחצי . טיפול מדורג שבועיים 4 מנות ליום שבוע 3 מנות שבוע 2 מנות וכו . זה לא יןתר מדי וונקומיצין ?? ואם דיפיקליר לא עוזר האם זה אומר שהלך עלי ?? אני עלולה למות מזה?? אין שילשולים Crp 0.3. ,, ובכל זאת פוחדת מאוד
שלום א, 1. לא ברור לי משאלתך איזה מינון של 'ונקומיצין' קיבלת ובאיזה אופן (דרך הפה או דרך הוריד). 2. הטיפול בתרופה זו עשוי לעזור גם אם וכאשר ה'דיפיקליר' נכשל. כדי לבדוק זאת אפשר לחזור על הבדיקות ל- CDT לאחר סיום הטיפול. הרבה בריאות אפי