איידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי 2 שאלות בבקשה 1.האם אנמיה יכולה להיות סימן שיש לי איידס? 2.לפני 7 חודשים קיימתי יחסי מין לא מוגנים נבדקתי אחרי 3 חודשים והתוצאות היו שליליות וגם אחרי 4 חודשים נבדקתי וגם אז התוצאות היו שליליות. האם יש טעם להבדק שוב. תודה רבה
שלום לימור, 1. לחולים רבים עם זיהום בנגיף האיידס יש גם אנמיה, אך זהו איננו סימן אופייני למחלה זאת. 2. הסבירות שנדבקת בנגיף האיידס במהלך קיום יחסי המין לפני 7 חודשים היא נמוכה ביותר (עד אפסית) לאור בדיקות המעבדה השליליות שלך, ואינני רואה סיבה לחזור עליהן. הרבה בריאות אפי