הרפס/שלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אמי חלתה במרץ האחרון בהרפס הנקרה גם שלבקת חוגרת הפצעים של ההרס נרפאו לחלוטין, אך העצבים כואבים לה מאוד, אימי בת שמונים וכאבים אלו לא נותנים לה מנוחה, נואשה מלקחת כדורים למינהם כי כל כדור גורם לה למשהו אחר שלא מתאים, האם יש איזשהו פתרון להסדרת כאבים אלו, משום שכפי שקראתי כאבים אלו לכל החיים. א. האם זה נכון? ב. מה אפשר לעשות עם זה? משום שכל המשפחה נואשה מלראות אותה במצב כזה. אציין גם שאימי עדיין שצלולה בדעתה ויודעת היטב מה קורה איתה, אך אחזור ואגיד הכאבים עשו אותה שבר כלי. אודה לעזרה ופתרון יעיל ככל הניתן תודה אריאלה
לקריאה נוספת והעמקה