שקיעת דם מוחשת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 , בערך בגיל 21 עשיתי בדיקות דם ונתגלתה שקיעת דם מוחשת , הערך כיום 117 (ESR ). עשיתי כל מיני בדיקות דם לגלות למשל דלקת פרקים , אולטרסאונדים מרובים , אני לא סובלת מכאבים שיכולים להעיד על דלקת ,גם ה- WBC גבוה 13.3 יש לציין שסובלת מתת פעילות תריס אשר מאוזנת עם אלטרוקסין , סובלת מוסת לא סדירה שגם מאוזנת עם כדורים לקבלת הוסת ,ולחץ דם גבוה שהתגלה בהריון וגם מאוזן עם כדור . רופאת המשפחה הרימה ידיים ואמרה שיש אנשים שחיים עם שקיעת דם מוחשת כל חייהם , האם נכון הדבר או שיש להתעקש על בדיקות נוספות שאני לא מודעת אליהם ?
שלום ללל, אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום של רופא/ת משפחה או פנימאי/ת. הרבה בריאות אפי