צהבת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה: התארח אצלי אדם, לחץ את ידי ושתה מכוסות זכוכית. לאחר שעות אחדות יידע אותי כי הוא חולה בצהבת....... נאמר לי כי כדאי שאזרוק את הכוסות מהן שתה, הנכון הדבר?
שלום רותי, אני לא הייתי זורק את הכוסות אלא מסתפק בהשריתן בתמיסה מדוללת של אקונומיקה ובשטיפתן במים ובסבון לאחר מכן. הרבה בריאות אפי
לכבוד דר' הלפרין אם הבנתי נכון מחומר שקראתי אזי נגיפי צהבת מסוג B/C עוברים מאדם לאדם ע"י חשיפה לדם. האם ניתן להדבק מכוס בו השתמש חולה בצהבת ? אם התשובה חיובית, תסביר בבקשה באיזה עוד דרכים ניתן להדבק ? תודה.