כמו מה זה נראה לך?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין שלום, לפני 5 ימים הרגשתי כאבי בטן והיה לי קצת שלשול. בערב עלה לי החום והחזיק במשך 4 ימים עד 38.8. הייתי מצליחה להוריד חום רק לשעתיים עד 37.5 . לאחר יומיים של מחלה הופיע לי פרחה באזור בטן והגב. במשך ימים התחילה לרדת לאזור הרגליים. פריחה אדומה ומגרדת. בבטן אני עדיין מרגישה אי נעימות, קשה לי להתישר. ההרשה בבטן כאילו התכוווץ לי השריר. היום יום 6 למחלה וכבר אין לי חום בכלל, אבל כל השאר סימנים קןדמיים קיים. אין לי שלשלום יש לי יציאות רגילות אבל מעט מאוד. אף םעם לא חליתי במשהו דומה לפני זה. אשמח שלשמוע חוות דעתך.
שלום דנה, לא כתבת לי אם לקחת במהלך תקופה זאת איזשהו טיפול (אנטיביוטי?), אך זיהום נגיפי כלשהו יכול להסביר את כל הסימפטומים שציינת. הרבה בריאות אפי