חושש
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לדוקטור הלפרין. אני בן 23 ועשיתי חיסון לפני כחודש נגד שפעת. אתמול התחלתי להרגיש ממש רע כגון צמרמורות ובחילות.כמו כן נורא קשה לי להרדם. שאלתי היא כזאת, האם העובדה שעברתי חיסון לשפעת שוללת את האפשרות שאכן אחלה החורף בשפעת?ואם כן ממה נובעת ההרגשה הרעה הזאת? האם יש קשר לאיידס?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אודי, 1. החיסון שקיבלת כנגד שפעת איננו מבטיח שלא תחלה השנה במחלה זאת. 2. "צמרמורות ובחילה" יכולים להיות ביטוי לבעיות רפואיות רבות (אבל א י נ ן מאפיינות זיהום חריף בנגיף האיידס), ואני מציע לך לגשת להיבדק ע"י רופא/ה. הרבה בריאות אפי