בילורובין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בבדיקת דם שעכרתי עמד הבירולבין הכללי על2.77 והבילורובין הישיר על 0.32 . הבדיקה נערכה לאחר צום ,בדיקה חוזרת ללא צום הראתה גם היא על תוצאות גבוהות. מה משמעות תוצאות אלו ? האם בהכרח מדובר בצהבת או בהתפתחות של צהבת? מהן ההשלכות על סביבתי הקרובה? והאם יש קשר בין מימצאים אלו לבין פריטין וכלוסטורול גבוהים. תודה אייל
שלום אייל, קרוב לוודאי שלא מדובר בבעיה זיהומית, ואני ממליץ לך להפנות את שאלותייך בנושא לרופא/ת משפחה או לפנימאי/ת. הרבה בריאות אפי