טיפול בגרדת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבוע נבדקתי אצל רופא עור אשר אבחן שיש לי גרדת. לפי הוראותיו עליי לעשות טיפול ראשוני של מריחת המשחה ולאחר 5 ימים, טיפול שני. יש לי שתי שאלות- 1. למה בכל האתרים והעלון רשום לאחר שבוע ואני עשיתי את הטיפול ממש ביום החמישי (שזה סוף היום ה4)- האם זה משנה? 2. נשארתי עם הקרם יותר מהזמן הרצוי (כ 20 שעות) - האם יש בכך בעיה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפרת, 1. אני לא מוצא הבדל עקרוני בין המלצת הרופא שלך (5 ימים) לבין מה שכתוב בעלון המצורף לתרופה (7 ימים). 2. אם לא התפתחה אצלך בעיה עד כה בעקבות השימוש הממושך, אזי לא סביר שתתפתח כזאת גם בעתיד. הרבה בריאות אפי