EBV עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במהלך השבועות האחרונים בלוטות הלימפה באיזור המפשעה של ידידתי גדלו ולאחר בדיקות מסויימות נאמר לה שהיא נושאת את הוירוס EB. מקריאה הבנתי שאני עלול לשאת גם את הנגיף הזה בגלל שהיינו קרובים מאוד ואפילו שתינו מאותו כוס. היא מאובחנת כנשאית חזקה (סומן ב++) האם זה מעמיד אותה בקבוצת סיכון מיוחדת? מה שהפחיד אותי זה התוצאות שיכולות להיות לנגיף הזה כמו ברוקיטס לימפומה או סרטן של חלל הפה והוושט ועוד כל מיני תופעות ומחלות אחרות. האם הפאניקה שלי מוצדקת? תודה רבה
שלום עומרי, ה'פאניקה' שלך איננה מוצדקת (לדעתי) משתי סיבות: 1. אין אצלך עדות לתחלואה בנגיף זה. 2. הסבירות שנגיף זה יגרום למחלות הממאירות שאותן ציינת היא מאד נמוכה. הרבה בריאות אפי