paul bunnel
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודשיים התגלתה פריחה בגופי שחלפה אחרי יומיים, בעקבות בדיקות דם התגלה paul bunnel חיובי. לפני יומיים עשיתי בדיקה חוזרת ועדיין התוצאה חיובית. בתחילה חשבה הרופאה בגלל התוצאה הראשונה שזה מחלת הנשיקה אך לא היו לי הסמפטומים לכך וגם עכשיו אני בריאה לחלוטין. לפני 10 שנים בתקופת הצבא חליתי בהרפס בפה. ממה נובע הערך החיובי, האם יתכן שבגלל ההרפס ההוא נשאר הערך הזה חיובי ? האם הערך הזה ישאר חיובי תמיד? האם זה נורמלי?
שלום אתי, בדיקת MONOTEST (הקרויה גם פול-בונל) נחשבת לספציפית למדי (לזיהום ב- EBV), אם כי בכ- 2% מהמקרים יתכן שהיא חיובית-שגויה על רקע בעיות רפואיות אחרות (אך ל א הרפס בו נדבקת לפני 10 שנים). הממצא שלך אפוא איננו נחשב כ"נורמאלי". הרבה בריאות אפי