2 שאלות בבקשה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי 2 שאלות בבקשה. 1:האם ייתכן העברת מחלת מין במיוחד איידס כאשר החדרתי למישהי אצבעות במשך כ20 דקות והיה לי חתך בעור אך חתך זה היה לא מדמם?הוא קרה לי מספר שעות לפני והוא דימם רק בדקות הראשונות שנחתכתי. 2.עברתי בדיקת איידס והיה רשום לי בטופס התשובות "סרולוגיה לאיידס".מה זה אומר סרולוגיה?האם זה נחשב שיטת אלייזה? תודה מראש אודי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אודי, 1. הדבקה במהלך המקרה שתארת היא אפשרית תיאורטית, אך מאד לא סבירה מעשית. 2. בדיקת האיידס המקובלת (בשיטת ELISA) נחשבת כבדיקה "סרולוגית" (דהיינו החומר שנבדק הוא "סרום" שהוא אחד ממרכיבי הדם). הרבה בריאות אפי