אני מבקש רוצה לחיות .
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנני נשא אידס סובל מקנדידה עלימה בעל מערכת חיסון 0 חסר אמצעים מבקש ממשהו שיקנה לי אסידופולוס /עשב חיטה / או גדילן מצוי לטיפול דחוף בקנדידה שלי . היתי אמור להתאשבז ביום רבעי שעבר בגלל אין לי איך להגיע לבית חולים במרכז לא הצלחתי להגיע . אני צועק ומתחנן לכל בן אדם אני אני נמצא בסכנת חיים נא עזרו לי להמשיך לחיות בכבוד. לפניות [email protected] =======================================================
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אוהב את החיים, נסה לבקש עזרה לבעייתך באתר http://www.israelpositive.com/ הרבה בריאות אפי