EBV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש ערכתי בדיקות דם לזיהוי מחלת הנשיקה כיוון שאמי חלתה בה. התוצאות: EBV IgG=203, EBV IgM=9 ( ערכי הייחוס 0.01-20). הרופא טען כי אי אפשר לדעת מתי חליתי וכי יש לערוך בדיקה נוספת לאחר חודש, שתוצאותיה: EBV.EBNA=213 EBV IgG=192, EBV IgM=8 ( ערכי הייחוס 0.01-20). האם אני חולה במחלת הנשיקה? אני מנסה להכנס להריון, לפני כשלושה חודשים נאלצתי לעבור גרידה בשל מום נויירולוגי בעובר. האם יש קשר בין EBV למומים בעובר? האם עליי להמתין לפני שאני נכנסת שוב להריון?
שלום עינב, לפי הבדיקות שצרפת קשה לי לדעת מתי בדיוק את נדבקת בנגיף ה- EBV, והאם יש להדבקה זאת קשר למום הנוירולוגי של עוברך. אני מציע לך אפוא להפנות את שאלותייך בנושא למרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-6243669. הרבה בריאות אפי