הרפס המשך
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
העניין הוא כזה לא פרץ אצלי הרפס בכלל נבדקתי אצל ד"ר למחלות זיהומיות שבועיים אחרי המקרה הוא אמר לי שלדעתו אין לי הרפס בכלל כמו כן לקחו ממני בדיקות דם ושתן אך לא יצא לי לקחת אותם עוד והשבוע אני גם לא יכול (בגלל לימודים ושעות פעילות של מרפאה) הקטע הוא האם יכול להיות שלא יפרוץ לי הרפס ושהבדיקה תצא שלילית למרות שיש הרפס? אני מדבר על הרפס סוג 2 אני לחוץ מאוד בקשר לזה כי קיימתי יחסי מין עם נערת ליווי פעם ראשונה ואחרונה בההההה האם יש סיבה להלחץ למרות שהרופא אמר לי שאין מצב שיש לי הרפס לאחר בדיקה מקיפה? האם רופא יכול לראות אחרי שבועיים אם יש הרפס או אין כאשר הוא לא פרץ? (לא הופיעו תסמינים)
שלום MR BLUE, זיהום ראשוני בהרפס של דרכי המין מלווה בד"כ בפריחה אופיינית, כאבים וחום ואם הללו לא הופיעו אצלך אזי לא סביר שנדבקת בנגיף זה. הרבה בריאות אפי