ילד רגיש וחיסונו לשפעת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבן שלי בן 3.8 - כל הצטננות ,כמעט, נגמרת אצלו באנטיביוטיקה לאחר שהשיעול שלו לא חולף . הרופאה אומרת שיש לו קצת רגישות בדרכי הנשימה העליונות. האם לחסן אותו לשפעת? אני כבר אובדת עיצות מכל הדיבורים על החיסונים האלו - הוא אמנם לא בקבוצת הסיכון אבל בכל זאת קצת רגיש- האם זה שווה את הסיכון שיחלה בשפעת קלה כתוצאה מהחיסון? האם בכלל יש טעם לחסן אותו? תודה
שלום דנה, כיוון שילדך איננו נכלל בקבוצות להן מומלץ החיסון הרי שההחלטה אם לחסנו או לא תלויה ר ק בך ובבעלך. הרבה בריאות אפי