נזקים לכבד בעקבות צהבת זיהומית
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנים רבות לקיתי בצהבת זיהומית, וכשבועיים שלושה לאחר האישפוז בבית החולים, השתתפתי במשך כשלושה חודשים בקורס חי"ר אינטנסיבי במהלכו ביצעתי מאמצים גופנים אדירים, דבר שגרם לי לכאבים עזים באזור הכבד. לאחר מספר שנים, בבדיקות שיגרתיות התגלה כי יש לי כמות עצומה של טריגליצרידים בדם (כ- 1800 יחידות). שאלתי היא האם יתכן שהטריגליצרידים קשורים לנזקים בתיפקוד הכבד שנגרמו עקב המאמצים הגופניים החריגים שביצעתי מיד לאחר מחלת הצהבת.
שלום יורם, לא נראה לי שיש קשר בין השניים, ואני מציע לך להפנות את השאלה לרופא/ה פנימאי/ת או למומחי/ת למחלות כבד. הרבה בריאות אפי