שאיפת אויר מזוהם בעקבות עבודה במפעל כימי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר! אני עובד מזה כמה ימים, באבטחת מפעל ליצור חומרים כימיים (כימיאגיס ברמת חובב) במפעל מיוצרים חומרים כגון מטוזולן וסטרואידים ושאר חומרים שאינני יודע עליהם...ישנם ריחות חזקים שיוצאים מהמפעל אל החוץ..מה הנזק שיכול להיגרם עקב שאיפת הריחות בעת סיור אחת לשעה במפעל? האם ניתן לבדוק באיזשהי דרך האם נגרם נזק לגוף בעקבות נשימת האויר המזוהם? האם ניתן להגן על נשימתנו באמצעות איזשהו תכשיר סינון אויר? תודה רבה מראש על עזרתכם הרבה!