פריחה בצד אחד של הגוף
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כ10 ימים הבחנתי בפריחה - משונה אבל נראה כמו 3 כוויות של סיגריה - על גבי הזרוע של בני בן ה-7 מידי כמה ימים נוספות פריחות כאלה, חלקן מתחילות ונראות כמו עקיצות. הפריחה ממשיכה להתפשט לאזור הצלעות, על הטוסיק (2) והמתניים. כל הפריוחות בצד הימני של הגוף, מרביתן על הזרוע הפנימית.אין לילד חום או כאבים. למעשה שום תופעה נוספת למעט הפריחה הזו שמופיעה בצד אחד של הגוף. שלוש הפריחות הראשונות, הן נכון להיום כתמים קטנים עגולים, החדשות כאמור נראות כמו עקיצות. עד כמה עלי להיות מודאגת?? תודה