כדורי מלריה ודיכאון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם יש מניעה לנטילת כדורים נגד מלריה בעת טיפול בתרופות אנטי דיכאוניות? האם אנשים הסובלים מהפרעות דיכאון וחרדה עלולים לסבול ביתר שאת מתופעות הלוואי של הכדורים נגד מלריה? בתודה מראש...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ירדן, קיימים טיפולים רבים ושונים כנגד מלריה, כשלפחות לאחד מהם- MEFLOQUIN הקרוי גם לאריאם - מיוחסות תופעות לוואי נפשיות כך שהוא לא מומלץ במצב שאותו תארת. לגבי טיפולים אחרים (כגון DOXYLINE או MALARON)- אינטראקציה עם תרופות אנטי-דיכאוניות הן אינן נפוצות אבל מן הסתם הן אפשריות. הרבה בריאות אפי