צלוליטוס ברגל
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי להתייעץ בנושא צלוליטוס שיצא לאישה בת 70 בשוק הרגל. קיבלה טיפול אנטיביוטיקה במשך 10 ימים באינפוזיה בעת אישפוז בבית חולים מלפני כחודש וחצי. ישנה גם תופעה של נפיחות בינונית בעוצמתה ואדמומיות וגרוד קל. נמסר לה בבית חולים שהתופעה תחלוף. בינתיים ללא כל טיפול. האם יש עצות מעשיות מה לעשות ואיך לטפל כיוון שכרגע אינה במסגרת טיפול כלשהוא. הערה האישה חולת סכרת.
שלום HAIMLELM, לא ברור לי משאלתך האם האינפוזיה שהיתה לה בבית החולים היתה ברגל בה מתפתחת עתה ה"צלוליטיס", או שבאזור אחר בגוף. אם אין קשר בין השניים אזי יש להתיחס לצלוליטיס זאת כמו לצלוליטיס 'רגילה' בחולה סכרתית: להגביה את הרגל ולתת טיפול אנטיביוטי הולם (במשחה מקומית, כגון BACTROBAN, או בכדורים דרך הפה, כגון AUGMENTIN). הרבה בריאות אפי