הפטיטיס בי - הדבקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מדריכה שיקומית בהוסטל לפגועי נפש. אחת הדיירות התגלתה כנשאית של הפטיטיס בי. הבנתי שהוירוס מדבק ביחסי מין ועירויי דם. שאלתי כזו - ההוסטל מהווה בית לכ-20 דיירים ועוד מספר אנשי צוות, השירותים משותפים וקיימת צפיפות מה במגורים, כמו כן הנשאית צעירה ויש לה מחזור חודשי,מה שיכול להוות סיכון מסויים להדבקות באסלה. מהי רמת הסיכון לצוות ולדיירים? בתודה מראש ושבוע טוב, דניאלה
שלום דניאלה, קיימים יותר מדי משתנים (שחלקם נעלמים) בשאלה שלך מכדי שאוכל לתת לך תשובה מדויקת, אבל אם את וחברייך לעבודה מוטרדים מאפשרות של הדבקה בהפטיטיס B אתם מוזמנים להתחסן כנגד הנגיף. הרבה בריאות אפי