חיידק קלפסיאלה אצל תינוק
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לתינוק של אחותי שגרה ברוסיה גילו חיידק קלפסיאלה מיד אחרי שהוא נולד. מאז הוא קיבל 3 אנטיביאוטיקות שונות ,אבל החיידק נשאר. היום הוא בן 3 חודשים . יש לא חום 37.2 באופן קבוע ולפעמים יש שילשול. התינוק רק יונק ועולה במשקל כמו שצריך. 1. האם המצב מסוכן? 2. האם יש טיפול שיכול לעזור חוץ מאנטיביאוטיקה? 3. איזה סוג אנטיביאוטיקה נחשב היעיל ביותר לתינוקות?
שלום אינה, לא ברור לי באיזה סוג של דגימה (דם, שתן, ליחה וכד') התגלה החיידק (לפני 3 חודשים), אך בלי קשר לכך לא סביר שחיידק זה אחראי לחום הנמוך ממנו הוא סובל במשך 3 חודשים אלו ועד היום. הרבה בריאות אפי
שלום , דוקטור שכחתי לציין שהחיידק התגלה בצואה וכנראה בגלל זה יש לא שילשולים. באיזה סוג אינטיביאוטיקה אם בכלל נהוג לטפל במקרה כזה? אודה מאד על תשובתך.