בדיקות דם
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני יודעת שזה אולי לא הפורום הנכון- אבל אתה עונה שחבל על הזמן - וכל הכבוד מה זה אומר UREA = 15.4 URIC ACID = 1.7 שאר בדיקות הדם בגדר הנורמה האם יש לבדיקות אלו השפעה על תיפקודי כבד -לפני כחודש וחצי אנזמי הכבד היו גבוהים (היום תקינים) UREA= 16.5 URIC ACID =1.8 ALKP=162 ALT=528 AST=360 GGT=186 FE-IRON=39 חוץ מ2 בדיקות שלמעלה הכל חזר לנורמה - מה בדיקות אלו אומרות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טלי, תודה על המחמאה, אך אני עונה בפורום זה ר ק על שאלות הקשורות במחלות זיהומיות. לאור זאת אני מציע לך להפנות את שאלתך לרופא/ת משפחה או לרופא/ה פנימאי/ת. הרבה בריאות אפי