הרפס או פיטריה?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור שלום, לאחר שאובחן שיש לי דלקת באגן אני נוטלת כבר כשבוע 2 סוגי אנטיביוטיקה, פתאום הופיעו לי גירודים למטה ובתחילה היה נראה שזה פיטריה כתופעת לוואי, הטיפול שניתן לא עזר ואף הופיעו לי פצעים או מעין שלפוחיות קטנות למטה, בעבר חליתי בהרפס פעם 1 לפני 4 שנים ומאז זה לא חזר אך הרופא מתעקש שזה פיטריה. האם פטריה יכולה להופיע עם פצעים? האם זוהי תופעה נורמלית. לא היו לי שום סימנים אחרים כמו חום וכד' פרט לויברציות בנרתיק ובכפות הרגלים (?) מה דעתך?
שלום שירן, דעתי היא שזה יכול להיות או הרפס, או פטריה, או משהו אחר ולכן, אם זה לא משתפר, כדאי לך להיבדק (שוב) ע"י רופא/ה. הרבה בריאות אפי